مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 05:152018-06-18ورزشي

تبعیض در پخش مسابقات فوتبال در فضاهای شهری خاص


آغاز مسابقات فوتبال جام جهانی و تصمیم استانداری مبنی بر پخش نشدن مسابقات فوتبال در فضاهای باز شهری انتقادات فراوانی را در پی داشت و موجب تعطیلی عمده ای از برنامه ریزی ها برای پخش فوتبال در 22 بوستان تهران و ورزشگاه آزادی شد؛ - با این حال آن گونه که عضو شورای شهر تهران می گوید این ممنوعیت برای برخی افراد خاص وجود ندارد و آنها می توانند فوتبال را در فضاهای باز تحت اجاره شان پخش کنند.

حجت نظری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مصوبه ای وجود دارد که بر اساس آن اجازه پخش فوتبال در فضاهای باز شهری داده نمی شود، گفت: بر اساس این مصوبه با پخش فوتبال در منطقه 2 برخورد شد؛ اما متاسفانه شاهد برخوردهای دوگانه هستیم؛ به گونه ای که در مجموعه بام لند که از شهرداری تهران، اجاره شده می بینیم که در فضای باز با اخذ مبلغی تحت عنوان ورودیه، فوتبال پخش می شود.

وی گفت: اگر قرار باشد فردی کافه دار به واسطه شغل سابقش و ارتباطاتی که دارد فوتبال را در فضای باز پخش کند، جای سوال است که چرا مابقی افراد نمی توانند چنین کاری انجام دهند؟ بر اساس این مصوبه، پخش فوتبال در فضای باز ممنوع است.

حالا چه فضای جلوی کافه باشد و چه پارک، علی القاعده باید فوتبال در فضای باز شهری پخش شود؛ اما حالا که ممنوع شده جای سوال است که چرا در یک جا این مسابقات پخش شده ؟ و مگر بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیض در پخش مسابقات فوتبال در فضاهای شهری خاص

تبعیض در پخش مسابقات فوتبال در فضاهای شهری خاص