مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 17:352018-06-17سياسي

ایراد حذف «ریاست جمهوری» از نگاه مشاور روحانی


مشاور سیاسی رییس جمهوری درباره تغییر قانون اساسی، تغییر نظام ریاستی به پارلمانی و ضرورت باقی ماندن انتخاب مستقیم رییس جمهور توسط مردم و جامعه شناسی سیاسی و اقتصادی ایران به بیان برخی نکات پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشروح گفت وگوی خبرآنلاین با حمید ابوطالبی را در ادامه می خوانید: محمد مهاجری - محمدرضا نوروزپور: امروز در خدمت جناب آقای دکتر حمید ابوطالبی، مشاور سیاسی رییس جمهور هستیم.

آقای دکتر ابوطالبی از دیپلمات های کهنه کار کشورمان هستند که سال ها به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، اتحادیه اروپا، بلژیک و استرالیا خدمت کرده اند.

به رغم جنبه های مختلف بین المللی و سیاسی که می توان درباره آنها با جناب آقای دکتر ابوطالبی سخن گفت، امروز قصد داریم گفت و گوی بسیار متفاوتی را پیش ببریم؛ مبنای بحث ما هم به رشته تحصیلی جناب آقای دکتر ابوطالبی برمی گردد که ایشان در فرانسه دکترای جامعه شناسی تاریخی گرفته اند و در این حوزه تحقیقات مفصل و جامعی دارند.

امروز با آقای دکتر ابوطالبی در مورد جامعه شناسی سیاسی و اقتصادی کشورمان ایران صحبت می کنیم و سعی می کنیم با ایشان برخی از چالش هایی را که شاید برخی از آنها ریشه در تاریخ کشورمان دارد، در حوزه های اقتصادی و سیاسی در میان بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایراد حذف «ریاست جمهوری» از نگاه مشاور روحانی

ایراد حذف «ریاست جمهوری» از نگاه مشاور روحانی