مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 17:202018-06-17اقتصادي

گزارش عملکرد سازمان بازرسی کل کشور در سال 96


رییس سازمان بازرسی کل کشور عملکرد این سازمان در سال 96 را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر سراج در نشستی به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه به عملکرد سال 96 سازمان بازرسی کل کشور اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 54 هزار و 771 شکایت و اعلامات به سازمان واصل شده که نسبت به سال 95، 13 درصد افزایش داشته که از این تعداد حدود 50 هزار شکایت و اعلام را بررسی و به مبادی ذی ربط و شکات اعلام کردیم.

وی به عملکرد این سازمان در خصوص مناقصات و مزایده ها اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 41 هزار و 517 ثبت اطلاعات اولیه در رابطه با مناقصات و مزایده ها در کشور داشتیم که بیشتر اینها را از طریق فضای سایبر کنترل کردیم و 8 هزاو و 595 مزایده را به خاطر حجم بالای مناقصات و مزایده ها به صورت فیزیکی مورد کنترل قرار دادیم و 258 مورد هم در خصوص مناقصات درخواست لغو یا تجدیدنظر داشتیم.

سراج با بیان اینکه این سازمان در برنامه ریزی های خود به دنبال کیفیت بوده است، گفت: سال گذشته 9 هزار و 807 گزارش از سازمان خروجی کیفری، دیوان عدالت، دیوان محاسبات یا هیات های بدوی رسیدگی به تخلفات اداری و همچنین هیات رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری داشته است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور به اقدامات این سازمان در رابطه با اثربخشی های غیرمالی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 119 مورد اصلاح ساختارها و فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش عملکرد سازمان بازرسی کل کشور در سال 96

گزارش عملکرد سازمان بازرسی کل کشور در سال 96