مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 14:352018-06-17فرهنگي

اصغر فرهادی رییس داوران جشنواره ارمنستان شد


اصغر فرهادی به عنوان رییس داوران جشنواره "زردآلوی طلایی" ارمنستان انتخاب شد که با نمایش چهار فیلم از سینماگران ایرانی نیز همراه است.

- اصغر فرهادی به عنوان رییس داوران جشنواره "زردآلوی طلایی" ارمنستان انتخاب شد که با نمایش چهار فیلم از سینماگران ایرانی نیز همراه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پانزدهمین جشنواره "زردآلوی طلایی" به عنوان مهم ترین رویداد سینمایی در کشور ارمنستان تیرماه در ایروان برگزار می شود و امسال اصغر فرهادی کارگردان شناخته شده ایرانی در عرصه بین المللی ریاست هیات داوران بخش رقابتی فیلم های بلند این رویداد سینمایی را بر عهده دارد.

فرهادی در سال 2011 با فیلم برنده اسکار جدایی نادر از سیمین موفق به کسب جایزه "زردآلوی طلایی" بهترین فیلم این رویداد سینمایی شده بود و امسال فیلم اسپانیایی زبان همه می دانند جدیدترین ساخته وی در بخش غیررقابتی جشنواره فیلم "زردآلوی طلایی" ارمنستان به روی پرده می رود.

همچنین متهمین دایره بیستم ساخته حسام اسلامی در بخش مستند این رویداد سینمایی با 10 فیلم دیگر رقابت می کند و یوا به کارگردانی آناهید آباد محصول مشترک ایران و ارمنستان و بی سایه از ابوالفضل صفاری محصول مشترک ایران و آلمان در بخش "پانورامای سینمای ارمنستان" به روی پرده خواهند رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصغر فرهادی رییس داوران جشنواره ارمنستان شد

اصغر فرهادی رییس داوران جشنواره ارمنستان شد