مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 11:502018-06-17ورزشي

می توان زمینه را برای حضور زنان در ورزشگاه ها فراهم کرد


​رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به پخش مسابقه ی فوتبال ایران مراکش از تلویزیون شهری در شیراز و حضور زنان و مردان در کنار هم برای تماشای آن بدون هیچ مشکل و تنشی، - تاکید کرد که می توان زمینه را برای حضور زنان در ورزشگاه ها فراهم کرد.

لیلا دودمان در گفت و گو با ایسنا با تصریح این که هر امر اجتماعی می تواند خواسته یا ناخواسته پیامدهایی را به دنبال داشته باشد، گفت: مقابله با برخی عوارض از راه حذف یک خواسته ی اجتماعی، راه حل منطقی و معقولی نیست.

او با بیان این که یکی از مهم ترین کارکردهای مدیریت شهری، افزایش سطح همبستگی اجتماعی و تعریف فضاهای گوناگون است، گفت: بدیهی است که زندگی شهری هرچند که با گستردگی جمعیت و توسعه روزافزون مکان های فیزیکی توام شده اما این دگرگونی ها منجر به شکل گیری فضاهای تک سلولی و منفرد در میان شهروندان شده است.

دودمان افزود: اگر چه این امر می تواند بستری مناسب برای افزایش سطح استقلال و آزادی های فردی و توسعه حق انتخاب انسانی بدون مولفه های فرهنگی، اجتماعی و سنتی اجتماعی فراهم کند، اما از دیگر سو و به دلیل مغایرت با ذات زیست اجتماعی و نیازهای جمع گرایانه روانی بشری می تواند به بستری برای افزایش بیماری های روحی و روانی و در نتیجه آسیب های اجتماعی تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توان زمینه را برای حضور زنان در ورزشگاه ها فراهم کرد

می توان زمینه را برای حضور زنان در ورزشگاه ها فراهم کرد