مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 11:262018-06-17اقتصادي

گرانی مواد پتروشیمی ربطی به دلار ندارد


رییس انجمن مواد شوینده و بهداشتی خراسان رضوی گفت: گرانی مواد پتروشیمی ربطی به دلار نداشته و صنایع پتروشیمی ایران افزایش قیمت داشته است.

- هادی بنی زاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص مشکلات و معضلات موجود در بخش تولید لوازم بهداشتی اظهار کرد: همواره در بخش تولید با مشکلاتی مانند وارد کردن مواد اولیه مواجه هستیم و در حال حاضر واردات بسیار مشکل شده است.

وی در خصوص افزایش قیمت مواد پتروشیمی ادامه داد: از طرفی دیگر مواد پتروشیمی نیز گران شده و در واقع ما این دسته مواد را با دو برابر قیمت مصوب از سوی دولت خریداری می کنیم، بنابراین مجبور هستیم این مواد پتروشیمی را خریداری کرده تا خط تولید ما فعال باشد و اصطلاحا خط تولید نخوابد.

رییس انجمن مواد شوینده و بهداشتی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه گرانی مواد پتروشیمی ربطی به دلار نداشته و صنایع پتروشیمی ایران افزایش قیمت داشته است، تصریح کرد: در واقع مواد پتروشیمی با آن قیمت مصوب شده توسط دولت به فروش نمی رسد و این دسته از مواد شیمیایی با قیمت دو برابر در بازار به فروش می رسد، درنهایت باعث شده که مشکلات بسیاری را برای قیمت تمام شده کالای ما ایجاد کند.

نبی زاده با اشاره به مشکلات لوازم بهداشتی در بخش بازار عنوان کرد: در بازار برای اینکه مردم کالای ایرانی را خریداری کنند، نیاز به تبلیغات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی مواد پتروشیمی ربطی به دلار ندارد

گرانی مواد پتروشیمی ربطی به دلار ندارد