مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 11:082018-06-17دانش

کتاب مرگ ناگهانی در ورزش به همت دانشیار دانشگاه حکیم سبزواری تالیف شد


کتاب مرگ ناگهانی در ورزش تالیف سید علیرضا حسینی کاخک دانشیار دانشگاه حکیم سبزواری و اکرم شریفی مقدم، دانشجوی دکتری تخصصی فیزیولوژی ورزش دانشگاه حکیم سبزواری تالیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو" از مشهد، کتاب مرگ ناگهانی در ورزش تالیف سید علیرضا حسینی کاخک دانشیار دانشگاه حکیم سبزواری و اکرم شریفی مقدم، دانشجوی دکتری تخصصی فیزیولوژی ورزش دانشگاه حکیم سبزواری تالیف شد.

سید علیرضا حسینی در خصوص این کتاب گفت: در حالی که روزانه هزاران نفر در سراسر جهان در اثر عواملی همچون استعمال دخانیات، آلودگی هوا، تصادفات، سوءتغذیه و غیره جان خود را از دست می دهند و کمتر کسی به آن توجه می کند، کافی است تا در هر چند سال یکبار و در یکی از هزاران رویداد ورزشی در سطح جهان و یا میلیون ها نفری که روزانه در جهان ورزش می کنند، یک نفر، تنها یک نفر جان خود را از دست بدهد، تا مدت ها تیتر شماره ی یک روزنامه ها، خبرگزاری ها و رسانه های جهان قرار گیرد.

افراد و کارشناسان مختلف به برگزاری جلسات نقد و بررسی می پردازند و در بیش تر موارد نگرانی هایی از بابت حضور در فعالیت های ورزش به جامعه القا می شود؛ چرا که ورزش باعث مرگ یک انسان شده است، یا اگر فلانی ورزش نمی کرد چنین اتفاقی نمی افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب مرگ ناگهانی در ورزش به همت دانشیار دانشگاه حکیم سبزواری تالیف شد

کتاب مرگ ناگهانی در ورزش به همت دانشیار دانشگاه حکیم سبزواری تالیف شد