مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 10:412018-06-17دانش

ضرورت برگزاری فرصت های مطالعاتی دانشجویان دکتری در مراکز بین المللی


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید برای دانشجویان مقطع دکتری فرصت های مطالعاتی در مراکز بین المللی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه یکی از کمبودهای موجود در دوره دکتری برگزاری فرصت های مطالعاتی دانشجویان در خارج کشور است، اظهار داشت: دانشجویان دوره دکتری باید به مدت 6 تا 12 ماه فرصت انجام فعالیت تحقیقاتی در مراکز بینالمللی را داشته باشند، به عنوان مثال با ایجاد ارتباط با دانشگاه های آلمان این فرصت برای دانشجویان فنی و مهندسی فراهم می شود.

وی خاطرنشان کرد: در آینده با توسعه همکاری های بین المللی و اجرایی کردن تفاهم نامه ها این شرایط برای سایر گروه های دانشجویی هم فراهم می شود و واحدهای دانشگاهی نیز در این زمینه باید یک سیاست تشویقی را دنبال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر رهایی تأکید کرد: برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت آموزشی دوره دکتری، همراه با توسعه تحقیقات و نوآوری با استفاده از فرصت های مطالعاتی، دانش آموختگان این دوره را به سطح معتبرترین دانشگاه های ملی و بین المللی خواهد رساند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برگزاری فرصت های مطالعاتی دانشجویان دکتری در مراکز بین المللی

ضرورت برگزاری فرصت های مطالعاتی دانشجویان دکتری در مراکز بین المللی