مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 10:262018-06-17اقتصادي

زمان عرضه و قیمت گوشی تاشو و انعطاف پذیر


گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر سامسونگ با قیمت 2000 دلار قرار است تا سال آینده 2019 میلادی به بازارهای جهانی قدم بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، بیش از یک سال است که غول های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه های خود برای معرفی و عرضه گوشی های هوشمند تاشو و انعظاف پذیر خبر داده اند.

از آنجا که بازار گوشی های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق ببخشد و تحولات قابل توجهی را برای کاربران و شرکت های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

پیش تر هم گزارش هایی مبنی بر اینکه گوشی گلکسی ایکس سامسونگ در سال 2019 میلادی عرضه می شود، به گوش رسیده بود اما حالا تازه ترین اخبار حاکی است که این گوشی تاشو و انعطاف پذیر سامسونگ در سال آینده 2019 میلادی معرفی و عرضه می شود.

سامسونگ که در بخش تحقیق و توسعه (R&D) سرمایه گذاری های هنگفت و عظیمی را به فناوری تولید و طراحی گوشی های تاشو و منعطف اختصاص داده است، قصد دارد از سایر شرکت های رقیب خود سبقت بگیرد و زودتر از آن ها این محصول را به بازارهای جهانی عرضه و معرفی کند تا س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان عرضه و قیمت گوشی تاشو و انعطاف پذیر

زمان عرضه و قیمت گوشی تاشو و انعطاف پذیر