مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1397 ساعت 10:122018-06-17سياسي

ارسال پیامک دانشجویان به نمایندگان مجلس مقایر کدام اصل قانون است


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در بیانیه ای اعلام کرد: اقدام خودجوش افسران جنگ نرم در ارسال پیامک به نمایندگان مجلس و بیان دغدغه نسبت به سرنوشت کشور بر اساس کدام اصل قانون اساسی در مقایرت است؟ - ارسال پیامک دانشجویان به نمایندگان مجلس مغایر کدام اصل قانون است " شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران در بیانیه ای اعلام کرد: اقدام خودجوش افسران جنگ نرم در ارسال پیامک به نمایندگان مجلس و بیان دغدغه نسبت به سرنوشت کشور بر اساس کدام اصل قانون اساسی در مقایرت است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران درخصوص اعتراض به موضع مطالبه گرانه از نمایندگان مجلس و تصویب لوایح به fatf بیانیه ای ارسال کرد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:بسم الله الرحمن الرحیمگاهی دستگاه های مرکزی فکر؛ فرهنگ و سیاست دچار اختلال و تعطیلی میشوند که در این صورت باید افسران جنگ نرم به صورت اتش به اختیار تصمیم گیری و اقدام کنند.

(مقام معظم رهبری)در جمهوری اسلامی ایران دعوت به خیر، امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای است همگانی و متقابل بر عهده مردم نسبت به یکدیگر، دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت (اصل هشت قانون اساسی)جنبش اصیل دانشجویی کشور بنابر توصیه های رهبر ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال پیامک دانشجویان به نمایندگان مجلس مقایر کدام اصل قانون است

ارسال پیامک دانشجویان به نمایندگان مجلس مقایر کدام اصل قانون است