مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1397 ساعت 14:262018-06-14ورزشي

لیست جدیدی از اعزام دولتی ها به جام جهانی/ دهن کجی عجیب به منتقدان


پس از آنکه اخبار سفر چند نماینده مجلس به جام جهانی روسیه خبرساز شد، صبح امروز اعضای ارکستر های دولتی وزارت ارشاد برای اجرای آهنگی که به شدت مورد انتقاد مخاطبان و کارشناسان قرار گرفته بود، - به روسیه اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو،این روزها که تب بازی های جام جهانی به اوج خود رسیده است و پس از آنکه طی هفته گذشته اخباری مبنی بر اعزام چند نماینده مجلس، برخی دولتی ها و مسئولین فدراسیون ها خبرساز شده بود، صبح امروز اعضای ارکسترهای دولتی وزارت ارشاد برای اجرای آهنگی که به شدت مورد انتقاد مخاطبان و کارشناسان قرار گرفته بود به روسیه اعزام شدند.

اعضای منتخب ارکسترهای دولتی ساعتی پیش در قالب گروهی 100 نفره به همراه چندین نفر از کارکنان بنیاد رودکی وزارت ارشاد و همراهان برای اجرای قطعه رسمی ارکستر سمفونیک برای جام جهانی عازم کشور روسیه شدند.

اعزام این تعداد هنرمند ارکسترهای دولتی به روسیه جهت برپایی چند کنسرت از چند جهت قابل تامل است که در ابتدا باید به قطعه ای که چندی پیش توسط ارکستر سمفونیک ایران با صدای سالار عقیلی، ترانه ای از احسان افشاری و آهنگسازی بابک زرین به عنوان موزیک رسمی ایران در جام جهانی 2018 منتشر شد اشاره کرد که این اثر علی رغم تبلیغات وسیع وزارت ارشاد و فدراسیون فوتبال، مورد استقبال مخاطب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست جدیدی از اعزام دولتی ها به جام جهانی/ دهن کجی عجیب به منتقدان

لیست جدیدی از اعزام دولتی ها به جام جهانی/ دهن کجی عجیب به منتقدان