مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1397 ساعت 03:262018-06-14بين الملل

روابط ما با ایران راهبردی است/ به زودی به ایران سفر خواهم کرد


رییس جمهوری سوریه ضمن راهبردی خواندن روابط ایران و کشورش تأکید کرد به زودی به ایران سفر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، بشار اسد، رییس جمهوری سوریه در گفت وگو با شبکه خبری العالم در مورد وضعیت جنوب سوریه و مسئله حضور تروریست ها در این منطقه گفت که بعد از آزادسازی منطقه غوطه، نگاه ها به سوی جنوب سوریه معطوف شد و همانند سایر مناطق، دو گزینه پیش رو دولت سوریه قرار دارد؛ مصالحه با گروه های مسلح و تروریستی یا آزادسازی مناطق با عملیات نظامی.

وی در این گفت وگوی مفصل افزود که روسیه در این منطقه طرحی با هدف امکان فرصت دادن به رسیدگی به اوضاع افراد مسلح و مصالحه ارائه کرده است تا اوضاع در جنوب سوریه به وضعیت قبل از سال 2011 یعنی حضور ارتش سوریه در مناطق هم مرز با دشمن صهیونیست بازگردد.

بشار اسد تصریح کرد که به دلیل دخالت رژیم صهیونیستی و ترکیه که با اعمال فشار به تروریست ها در این منطقه، به دنبال جلوگیری از دست یابی به هرگونه توافقی یا راه حل مسالمت آمیز هستند، این گونه تلاش ها تا به این لحظه برای مصالحه هیچ نتیجه ای نداده است.

* دخالت آمریکایی ها و صهیونیست ها مانع از مصالحه در جنوب سوریه رییس جمهوری سوریه در پاسخ به این سؤال که آیا در مورد جنوب سوریه تا به این لحظه و نحوه تعامل با این منطقه نتیجه ای حاصل شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط ما با ایران راهبردی است/ به زودی به ایران سفر خواهم کرد

روابط ما با ایران راهبردی است/ به زودی به ایران سفر خواهم کرد