مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 18:452018-06-13حوادث

اعلام محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید فطر در محورهای مواصلاتی مازندران


محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید فطر در محورهای مواصلاتی مازندران اعلام شد.

- علیرضا قدمی رییس پلیس راه استان مازندران در گفت وگو با ایسنا در خصوص محدودیت ترافیکی تعطیلات عید فطر در محورهایمواصلاتی مازندران اعمال می شود.

فرمانده پلیس راه مازندران اظهارکرد: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه تا یکشنبه 27 خرداد در محورهای مواصلاتی استان انجام می شود.

وی گفت: در محور هراز ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از چهارشنبه از 12 تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 6 تا 24 و از ساعت 6 صبح شنبه تا 12 ظهر یکشنبه انجام می شود.

رییس پلیس راه استان مازندران افزود: هم چنین در محور هراز از شنبه 26 خرداد از ساعت 12 تا 24 از رودهن به شمال مسدود و از ساعت 14 تا 2 بامداد یکشنبه از آب اسک به تهران یک طرفه می شود.

قدمی گفت: محور کندوان روزهای پنج شنبه 24 و شنبه 26 خرداد از ساعت 12 تا 24 از سمت مرزن آباد به کرج مسدود و یکشنبه 27 خرداد از ساعت 15 تا 2 صبح رفت و آمد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می شود.

رییس پلیس راه استان مازندران در مورد محدودیت تردد در محور فیروزکوه خاطرنشان کرد: تردد تریلر به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در این محور از چهارشنبه ساعت 12 تا 24 و روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید فطر در محورهای مواصلاتی مازندران

اعلام محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید فطر در محورهای مواصلاتی مازندران