مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 14:502018-06-13سياسي

مشکل آمریکا با برجام نیست بلکه با کلیت نظام است


کشور دچار تداوم مشکلاتی است که آمریکا و قدرت ها برایش ایجاد کرده اند و مشکل آمریکا هم با برجام نیست بلکه با کلیت نظام جمهوری اسلامی است و اصل نظام جمهوری اسلامی را قبول ندارد.

- استاندار ایلام گفت: کشور دچار تداوم مشکلاتی است که آمریکا و قدرت ها برایش ایجاد کرده اند و مشکل آمریکا هم با برجام نیست بلکه با کلیت نظام جمهوری اسلامی است و اصل نظام جمهوری اسلامی را قبول ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در ضیافت افطاری که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه های ایلام و جلال میرزایی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در دورانی مسائل مذاکره و دیپلماسی راه خود را گم کرده بود و افرادی مسئول این کار بودند که نه اهلیت و نه تخصص و نه عقلانیت این کار را داشتند.

وی با اشاره به این که پس از انقلاب تحریم بوده ایم اما هیچ گاه به این شکل نبوده که همه دنیا علیه ما متحد شود و علیه مان قطعنامه صادر کنند، افزود: وقتی که آمریکا همه دنیا و حتی چین و روسیه را برای تصویب قطعنامه علیه نظامی اسلامی ایران با خودش همراه کرد و قطعنامه ها یکی پس از دیگری صادر شدند، رییس اجرایی کشور آن ها را کاغذپاره خواند و حرف هایی زد که ارزش دیپلماسی نداشت و در شأن فرهنگ ایرانی و اسلامی نبود و بالاخره آن چیزی شد که نباید می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آمریکا با برجام نیست بلکه با کلیت نظام است

مشکل آمریکا با برجام نیست بلکه با کلیت نظام است