مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1397 ساعت 03:362018-06-13بين الملل

یادداشت/ سمیرا کریمشاهی از شهر تا کشور، تلاش برای چالش آفرینی


بدون شک، حرکت جدید در صنعت هسته ای ایران، پشتوانه ای برای وزارت خارجه کشورمان خواهد بود تا دولت های غربی بدانند غیرممکن است توافقی را به ایران تحمیل کنند که هم محدودیت های هسته ای ادامه داشته باشد و هم تحریم های ظالمانه.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " سمیرا کریمشاهی در روزنامه وطن امروز نوشت: مساله ساده است، اگر قرار باشد کشور و ملتی را از حقوقی مشخص محروم کرد بهترین راه، ضربه زدن توسط خود مردم آن کشور است.

قضیه از جایی پیچیده می شود که چنین نقشه ای برای پیاده سازی وارد اتاق های فکر شود و خروجی آن نسخه های متعددی از عملیات های رسانه ای و روانی است که برای خنثی سازی هر کدام نه تنها سرویس های اطلاعاتی که تمام مردم یک کشور را درگیر می کند.

در ایام رونق چرخش سانتریفیوژها و اوج فعالیت های صلح آمیز هسته ای، ایران به فناوری ای دست یافته که در حال تبدیل شدن به یک بازوی اقتدار کشور است؛ چنین رخدادی برای دشمنان دیرینه ناخوشایند است.

آنها دست به کار شدند و چه راهی بهتر از اینکه نماد اقتدار از درون فرو بریزد! یکی از این پروژه های فروریزی از درون، انتشار شایعات و تبلیغاتی بود که از کوچه پس کوچه های شهرستان های مجاور مراکز هسته ای شروع می شد و بتدریج کل کشور را در بر می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سمیرا کریمشاهی از شهر تا کشور، تلاش برای چالش آفرینی

یادداشت/ سمیرا کریمشاهی از شهر تا کشور، تلاش برای چالش آفرینی