مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1397 ساعت 14:562018-06-12سياسي

وزیر علوم : تعامل دانشگاه ها با جامعه به جایگاه مطلوب نزدیک شده است


منصور غلامی با بیان اینکه تعامل دانشگاه ها و مراکز علمی با جامعه به یک جایگاه مطلوبی نزدیک شده است، گفت: ارتباط بین دانشگاه ها و مراکز علمی، - استادان و دانشجویان با جامعه، سبب انتفاع مجموعه های علمی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس" به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی در نشست شورای سیاستگذاری دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را "حلقه واسط حرکت های ارزشمند بزرگان و عزیزان خیر آموزش عالی" توصیف کرد و گفت: در بحث خیرین شاهد تحولی هستیم که بخشی از آن مبتنی بر افزایش دانش و توسعه بینش مردم است؛ در واقع نگاه ها گسترش و زاویه بازتری به مسائل جامعه پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه جامعه ما، بر مبنای باورهای دینی و سنت هایی که داشته و دارد، برای کارهای خیر جایگاه خاصی قائل است، خاطرنشان کرد: اگر ایده ای مورد حمایت قرار گیرد پس از کاربردی شدن، موجب ایجاد اشتغال، قدرت، توانمندی و در نهایت ایجاد ثروت در کشور می شود و اثر آن به جامعه وسیع تری منتقل می شود و لذا ورود به این بخش قابل تقدیر است و باید بسیار هوشمندانه باشد.

غلامی افزود: در برگزاری دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، دانشگاه تهران پیش قدم شده و طبعاً این امر می تواند به سایر دانشگاه ها و مراکز علمی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم : تعامل دانشگاه ها با جامعه به جایگاه مطلوب نزدیک شده است

وزیر علوم : تعامل دانشگاه ها با جامعه به جایگاه مطلوب نزدیک شده است