مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1397 ساعت 14:062018-06-12اقتصادي

افزایش 10 تا 40 درصدی شهریه مهدکودک ها در سال 97


رییس سازمان بهزیستی کشور در بخشنامه ای اعلام کرد: شهریه مهد های کودک یک ستاره 10 درصد، دو ستاره 20 درصد، سه ستاره 30 درصد و چهار ستاره 40 درصد بیش از شهریه پایه در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بخشنامه شهریه مهد های کودک تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور از سوی انوشیروان محسنی بندپی رییس این سازمان به همه استان ها ابلاغ شد و شهریه ابلاغی از ابتدای اردیبهشت ماه قابل اجرا بوده است.

در این ابلاغیه آمده است، پیرو بخشـنامه موضوع تعیین شـهریه مهد های کودک در کمیته های اسـتانی و با توجه به تجزیه و تحلیل شـهریه هـای پیشنهادی استان ها در کمیته کشوری تعیین شـهریه، شـهریه مصوب سال جاری مهـدهای کودک به تفکیک اسـتان، محل (مرکز استان و مناطق/شهرستان) و نوع فعالیت و با در نظر گرفتن ملاحظات به شرح ذیل تعیین و جهت اجرا ابلاغ می شود.

شهریه مذکور، شهریه پایه (شهریه مهد های کودک یک ستاره مشروط) بوده و طبق روال سنوات گذشته به منظور رعایت بخشنامه ای مبنی بر تعیین شهریه مهد های کودک بر اساس درجه بندی و ارتقای کیفیت خدمات مهد های کودک، شهریه مهد های کودک یک ستاره 10 درصد، دو ستاره 20 درصد، سه ستاره 30 درصد و چهار ستاره 40 درصد بیشتر از شهریه پایه در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 تا 40 درصدی شهریه مهدکودک ها در سال 97

افزایش 10 تا 40 درصدی شهریه مهدکودک ها در سال 97