مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1397 ساعت 10:412018-06-12دانش

واحد مشترک دانشگاه آزاد در نجف تاسیس می شود


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت:با رایزنی های علی اکبر ولایتی درعراق، ارتباطات مناسبی ایجاد شده و به زودی در نجف یک واحد دانشگاهی مشترک ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: در جلسه مشترک رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد با رییس جمهور سوریه مقرر شد در این کشور به زودی چند واحد دانشگاهی ایجاد شود.

وی افزود: همچنین با رایزنی های علی اکبر ولایتی درعراق، ارتباطات مناسبی با آن کشور ایجاد شده و به زودی در نجف یک واحد دانشگاهی مشترک ایجاد می شود که مقدمات امر و اولویت بندی رشته ها نیز تعریف شده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد در خصوص عملکرد واحد های بین المللی این دانشگاه اظهار داشت: در حال حاضر واحد های بین المللی تک تک ارزیابی می شوند.

برنامه های واحد امارات به طور کامل ارزیابی شده و واحد علوم تحقیقات نیز به عنوان واحد پشتیبان آن عمل می کند.

رهایی ادامه داد: سیاست و برنامه دانشگاه در واحد های بین المللی جذب دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی از همان کشور است به طوری که کمتر اعزام از داخل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برخی واحد های دانشگاهی انگیزه خوبی برای همکاری با دانشگاه های معتبر بین المللی دارند، گفت: به عنوان مثال واحد دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد مشترک دانشگاه آزاد در نجف تاسیس می شود

واحد مشترک دانشگاه آزاد در نجف تاسیس می شود