مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1397 ساعت 14:132018-06-11سياسي

محمدعلی حجازی: توسعه استارت آپ ها، یکی از اهداف جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت است


دبیر اجرایی جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت با اشاره به این که توسعه استارت آپ های دیجیتال سلامت یکی از اهداف این جشنواره است، اظهار داشت: باید از ابزار های گسترده تاثیرگذارترین فناوری امروز جامعه به بهترین شکل بهره برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، محمدعلی حجازی در گفتگو با ستاد خبری جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت گفت: رسانه ها به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه مبانی سلامت و آگاهی سازی در این حوزه نقشی به سزا در ارتقای سلامت جامعه داشته اند، اما امروز به دلیل پیشرفت های شگرف در فناوری های مدرن و سبک ارائه محتوی در رسانه ها، فضای سایبری و دنیای مجازی یکی از مهمترین ابزار های ارتباطی لقب گرفته اند.

او با اشاره به جمعیت بالای 40 میلیونی استفاده کنندگان از تلفن های همراه هوشمند در ایران گفت: با توجه به ظرفیت بسیار بالای فناوری ها و اهمیت ارتقای سلامت، باید بتوان به شکل روزآمد این ابزار ها را در مسیر ارتقای سلامت در جامعه، مورد استفاده قرار داد و از ظرفیت های بالای صنعت دیجیتال در توسعه مبانی سلامت و ایجاد اشتغال سازنده استفاده کرد.

حجازی گفت: امروزه، در فرآیند توسعه پایدار، مهم ترین عامل در پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و باقی ماندن در عرصه رقابت جهانی، استفاده موثر از منابع علمی و فناوری های نوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدعلی حجازی: توسعه استارت آپ ها، یکی از اهداف جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت است

محمدعلی حجازی: توسعه استارت آپ ها، یکی از اهداف جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت است