مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1397 ساعت 11:112018-06-11سياسي

FATF پنجره ورود خائنین است/ اروپایی ها در صدد باج گرفتن از برجام هستند


اروپایی ها معاملات تجاری خود را با آمریکا برهم نمی زنند و در صدد باج گرفتن از برجام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری در مراسمی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ خلبان قره باغی معاون هماهنگ کننده نهاجا برگزار شد گفت: اروپایی ها معاملات تجاری خود را با آمریکا برهم نمی زنند و در صدد باج گرفتن از برجام هستند.

وی در ادامه افزود: به بهانه مبارزه با تروریست موسسهFATF ما را زیر نظر دارد وFATF پنجره ورود خائنینی است که ما 40 سال پیش آنها را باخفت و خواری از کشور بیرون کردیم.

آیت الله خاتمی بیان داشت: آمریکا کشوری نیست که قابلیت مذاکره را داشته باشد و همانطور که پیداست آمریکا شیطان بزرگی است که با این شیطان آتش بسی وجود ندارد.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: برخی از سران آمریکا جدیدا اذعان کردند که تحریم هایی وضع می کنیم که در تاریخ بی سابقه باشد ما هم به فضل خدا جوابی خواهیم داد که در تاریخ بی سابقه باشد.

عضو هییت رییسه ی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رشادتهای غیور مردان نیروی هوایی ارتش گفت: روز اول جنگ نیروی هوایی با 140 فروند تمام هیمنه دشمنان را در هم کوبید و امروز که نیروی هوایی ما در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

FATF پنجره ورود خائنین است/ اروپایی ها در صدد باج گرفتن از برجام هستند

FATF پنجره ورود خائنین است/ اروپایی ها در صدد باج گرفتن از برجام هستند