مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1397 ساعت 14:112018-06-10بين الملل

دلایل اخراج دیپلمات سعودی از عراق


یک پایگاه خبری عربی جزییات اخراج دیپلمات سعودی از عراق پس از اقامت چند هفته ای در این کشور به دلیل مداخله در امور داخلی این کشور را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع آگاه عراقی از اخراج یحیی شراحیلی دیپلمات سعودی از بغداد خبر دادند.

پایگاه خبری صدی الخلیج در گزارشی به جزییات این اخراج دیپلمات سعودی -که معاون ثامر السبهان وزیر مشاور سعودی در امور خلیج فارس نیز به شمار می رود- از عراق پرداخت و نوشت: شراحیلی طی مدت حضورش در عراق که نزدیک به سه هفته بود، با شماری از رهبران فراکسیون های عربی سنی در چارچوب تحرک در روند تشکیل دولت جدید عراق، دیدار و گفتگو کرد.

منابع آگاه سیاسی در ائتلاف الوطنیه به ریاست ایاد علاوی و ائتلاف النصر به ریاست حیدر العبادی اعلام کردند که شراحیلی که سرکنسول سفارت عربستان در اردن است، چهاردهم ماه گذشته میلادی با یک گذرنامه رسمی وارد بغداد شد و در مقر مهمانان در سفارت عربستان در عراق مستقر شد.

به گفته منابع آگاه، وی طی مدت حضورش در بغداد، دیدار های متعددی با فراکسیون های سیاسی مختلف که اغلب سنی بودند، داشت تا جایی که گمان می رفت وی در راس یک هیأت سعودی با یک ماموریت رسمی وارد بغداد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل اخراج دیپلمات سعودی از عراق

دلایل اخراج دیپلمات سعودی از عراق