مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1397 ساعت 08:002018-06-09دانش

گفت و گو با دانشجوی افغانستانی رتبه یک کنکور


یکی از خبرهای قابل توجه کنکور کارشناسی ارشد امسال کسب رتبه نخست توسط سه دانشجوی افغانستانی بود؛ «زینب حسینی» یکی از این دانشجویان است که در رشته زمین شناسی دانشگاه خوارزمی تحصیل می کند و توانسته در گرایش زمین شناسی مهندسی رتبه نخست کنکور کارشناسی ارشد را کسب کند.

- یکی از خبرهای قابل توجه کنکور کارشناسی ارشد امسال کسب رتبه نخست توسط سه دانشجوی افغانستانی بود؛ زینب حسینی یکی از این دانشجویان است که در رشته زمین شناسی دانشگاه خوارزمی تحصیل می کند و توانسته در گرایش زمین شناسی مهندسی رتبه نخست کنکور کارشناسی ارشد را کسب کند.

حسینی همچنین رتبه چهار گرایش هیدروژئولوژی، رتبه شش گرایش سنجش از دور، رتبه 10 گرایش تکتونیک و رتبه 18 گرایش زمین شناسی زیست محیطی و پترولوژی را از آن خود کرده است.

حال این دانشجو که خانواده اش 40 سال است در ایران زندگی می کنند و خودش نیز در ایران متولد شده است در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از تجربه های خود در راه موفقیت، دشواری های تحصیل و امیدش به آینده می گوید.

زینب حسینی درباره این موفقیت به ایسنا گفت: از مهر ماه سال گذشته شروع به درس خواندن برای کنکور کردم در این مدت سعی کردم سراغ منابع متعدد نروم و برای هر درس باتوجه به اهمیتی که داشت، منابع محدودی را برگزینم؛ این منابع را چندین بار و به طور دقیق مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گو با دانشجوی افغانستانی رتبه یک کنکور

گفت و گو با دانشجوی افغانستانی رتبه یک کنکور