مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 خرداد 1397 ساعت 11:252018-06-08فرهنگي

انتشار «آخرین نبرد لنین» به همراه «کوبا و آنگولا»


کتاب های «آخرین نبرد لنین»(سخنرانی ها و مقالات 1922-1923) و «کوبا و آنگولا: جنگ برای آزادی» نوشته هری وییه هاس(پومبو) به تازگی راهی بازار شده اند.

- کتاب های آخرین نبرد لنین (سخنرانی ها و مقالات 1922-1923) و کوبا و آنگولا: جنگ برای آزادی نوشته هری وییه هاس(پومبو) به تازگی راهی بازار شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین نبرد لنین اثر ولادیمیر ایلیچ لنین با مقدمه جک بارنز و استیو کلارک با ترجمه حامد شمس در 472 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 40هزارتومان در انتشارات طلایه پُرسو منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: همچنان که سرمایه داری دارد در قرن بیست و یکم وارد بحران هایی می شود که عمیق ترین بحران های اقتصادی و اجتماعی از دهه های بین دو جنگ جهانی امپریالیستی اول ودوم تاکنون بوده است، مسائل پروگراماتیک و استراتژیکی که در اوایل دهه 1920 در جنبش کمونیستی کارگری مورد مناقشه بودند، دارند یک بار دیگر در چشم اندازهای طبقه کارگر در سراسر جهان، در مسیر حرکت تاریخی اش به سمت تسخیر قدرت، نقش وزینی پیدا می کنند.

(از مقدمه) در سال های 1922 و 1923 لنین، رهبر مرکزی نخستین انقلاب سوسیالیستی جهان، نبردی را پیش برد که آخرین نبرد سیاسی اش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار «آخرین نبرد لنین» به همراه «کوبا و آنگولا»

انتشار «آخرین نبرد لنین» به همراه «کوبا و آنگولا»