مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 خرداد 1397 ساعت 15:412018-06-07سياسي

نظام جمهوری اسلامی باید به فکر فقرا باشد


رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: آیا دولت موفق به رسیدگی به نیازمندان می شود و اگر هم انجام دهد تازه بعد از چند واسطه به این مأموریت دست می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی امروز در دیدار با فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) که در سالن جلسات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) قم برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالیت کمیته امداد در روز های آغازین این مجموعه بسیار کوچک و کم بود اظهار داشت: در روز های نخست تأسیس کمیته امداد به برخی از مسئولان آن زمان گفتم، این کار یکی از بهترین فعالیت های بوده که در نظام شکل گرفته است.

وی افزود: غیر از آیات و روایاتی که پیرامون اطعام به فقرا وجود دارد، آیات قرآن کریم نیز بر پیامبر گرامی اسلام (ص) نازل شده است که اهمیت این کار را دوچندان می کند.

استادحوزه علمیه با بیان اینکه اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی الگویی از نهضت پیامبر اکرم (ص) گرفته، باید به فکر فقرا باشد، تصریح کرد: هر نظامی اعم از مارکسیسم و لیبرالیسم درصدد راضی کردن شهروندان و مردم هستند، این تلاش هایی که در حکومت ها با چند واسطه برای مردم انجام می شود کمیته امداد بدون واسطه آن را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام جمهوری اسلامی باید به فکر فقرا باشد

نظام جمهوری اسلامی باید به فکر فقرا باشد