مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1397 ساعت 09:302018-06-06پزشكي

برنامه ریزی وزارت بهداشت برای توسعه اخلاق در بخش های آموزش و پژوهش


معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست شورای عالی اخلاق پزشکی بر برنامه ریزی این وزارتخانه برای توسعه اخلاق در بخش های آموزش و پژوهش تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقر لاریجانی نائب رییس شوای عالی اخلاق پزشکی و معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست شورای عالی اخلاق پزشکی طی سخنانی با اشاره به فعالیت های شورای عالی اخلاق گفت: مسئله اخلاق حرفه ای موضوعی جامع است که باید در تمامی حوزه های نظام سلامت به آن توجه شود.

دکتر لاریجانی اضافه کرد: باتوجه به وظایف حاکمیتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه های بهداشت، درمان، آموزش و پژوهش نظام سلامت با برنامه ریزی سعی شده تا بحث اخلاق در تمامی این حوزه ها مورد توجه قرار گیرد.

نائب رییس شوای عالی اخلاق پزشکی از تدوین کدهای اخلاق در پژوهش حدود 20 سال پیش سخن گفت و اظهار داشت: طی این 20 سال کمیته اخلاق در پژوهش در دانشگاهها تشکیل شده و شبکه خوبی به وجود آورده که در سطح منطقه این شبکه منحصر به فرد است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به تشکیل کمیته ملی اخلاق در آموزش، گفت: این کمیته از حدود یک سال پیش در حوزه معاونت آموزشی تشکیل شده و باتوجه به بسته توسعه اخلاق حرفه ای که در دست اجرا است این کمیته مسئولیت نظارت بر اجرای این بسته را با همکاری حوزه های مربوطه در معاونت آموزشی بر عهده دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی وزارت بهداشت برای توسعه اخلاق در بخش های آموزش و پژوهش

برنامه ریزی وزارت بهداشت برای توسعه اخلاق در بخش های آموزش و پژوهش