مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 خرداد 1397 ساعت 08:152018-06-05فناوري

لینک ها و فایل های تلگرامی مظنون اند


مجرمان سایبری برای هدف قرار دادن کاربران و آلوده کردن دستگاه ها از هر روشی از جمله قالب کردن بدافزار در نقش فیلترشکن، لینک یا برنامه های ظاهرا معتبر استفاده می کنند.

- به همین دلیل کاربران باید علاوه بر رعایت نکات امنیتی از جمله به روزرسانی مستمر نرم افزارها و استفاده از آنتی ویروس های معتبر، هوشیار عمل کرده و لینک ها و فایل های مشکوک را باز نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه بدافزار بودن خاصیت وی پی ان نیست" و این موضوع در مورد همه اپلیکیشن ها صدق می کند، اما فیلترینگ تلگرام مردم را با این خطر مواجه کرده و باعث شده اکثرا به وی پی ان ها و اپلیکیشن های ناشناس روی بیاورند و همین موضوع لزوم آگاهی کاربران از نکات امنیتی را آشکار می کند.

کاربران در طول روز با تهدیدهای سایبری زیادی مواجه هستند و مجرمان تلاش می کنند از طریق هر بستری به قربانی خود برسند؛ در قالب در پشتی، تروجان و شکل های مختلف، ایمیل های آلوده، فایل های مخرب در تلگرام، واتس اپ، یا هر پیام رسان دیگر.

بدافزارها می توانند در قالب های مختلف از جمله فیلترشکن، عکس، فیلم و برنامه های به ظاهر معتبر و موجه، کاربران را هدف قرار دهند، به همین دلیل است که کاربران باید روی تامین امنیت به بهترین شکل تمرکز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لینک ها و فایل های تلگرامی مظنون اند

لینک ها و فایل های تلگرامی مظنون اند