مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1397 ساعت 13:562018-06-03سياسي

جشنواره ملی حرکت باید مسیری برای پیوند انجمن های علمی با صنعت باشد


مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: جشنواره ملی حرکت باید زمینه ساز ایجاد انگیزه ی جستجوی علمی، مسیری برای پیوند انجمن های علمی با صنعت و نیاز های جامعه و عرصه ای برای بروز و ظهور خلاقیت ها و ایده های مبتکرانه دانشجویان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،محمد هادی عسکری،مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به آغاز فرآیند جشنواره حرکت به دنبال ابلاغ دستورالعمل اظهار داشت: تاکید بر تقویت ارتباط انجمن های علمی و جشنواره با صنعت، ارتقاء کیفیت بخش نمایشگاهی، فراهم آوردن امکان گفتگو و توسعه تعاملات علمیِ ملی و بین المللی و تقویت حوزه های رقابتی و داوری جشنواره براساس استاندارد های علمی از جمله اهدافی است که جهت گیری عمده این دوره از جشنواره را تشکیل می دهد.

عسکری، با اشاره به اینکه جشنواره حاصل فکر و عمل بدنه ی کارشناسی دانشگاه هاست گفت: بخش رقابتی جشنواره کانون ارزیابی دستاورد ها و فعالیت های علمی دانشجویی است و بیش از هر بخش دیگر دقت نظر، جامعیت و کاربرد معیار های علمی را می طلبد.

وی در این خصوص افزود: تعیین حوزه های رقابتی جشنواره و برخی تغییرات ایجاد شده در دستورالعمل این دوره، حاصل جمع بندی نظرات کارشناسی، بررسی های میدانی انجام شده و دیدگاه هایی است که از طرف دانشگاه ها و دانشجویان ارائه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی حرکت باید مسیری برای پیوند انجمن های علمی با صنعت باشد

جشنواره ملی حرکت باید مسیری برای پیوند انجمن های علمی با صنعت باشد