مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 خرداد 1397 ساعت 00:202018-05-31اقتصادي

فاز دوم توقف خط تولید، بیخ گوش خودروسازان


پس از توقف خط تولید 23 مدل خودرو در فاز اول اجرای استانداردهای 85گانه خودرویی، کمتر از یک ماه تا اجرای فاز دوم این طرح باقی مانده و در تیر امسال مشخص خواهد شد چه تعداد خودروی دیگر با توقف خط تولید روبرو می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسفند ماه سال 1395 بود که سازمان ملی استاندارد ایران از افزایش تعداد استانداردهای خودرویی از 55 به 85 مورد خبر داد و اعلام کرد که براساس تفاهم نامه ای بین این سازمان و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارتقای این استانداردها از نظر تعداد و کیفیت مطرح شده است؛ موضوعی که بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری خودرو با حضور وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان ملی استاندارد، خودروسازان و قطعه سازان در دستور کار قرار گرفت.

براساس زمان بندی صورت گرفته باید تا ابتدای دی ماه سال گذشته 61 مورد استاندارد خودرویی اجرایی می شد و پس از آن تا ابتدای تیر ماه سال 1397 دو مورد به 61 استاندارد قبلی اضافه شده و در نهایت با اضافه شدن 22 مورد استاندارد خودرویی دیگر تا دی ماه سال 1397، تعداد استانداردهای اجباری خودروهای سواری به 85 مورد افزایش می یافت.

بنابراین اگر خودرویی نمی توانست تا ابتدای دی ماه پارسال 61 مورد استاندارد تعیین شده را رعایت کند در اولین مرحله از اجرای مصوبه مربوطه با توقف خط تولید روبرو می شد، این در حالی است که دو مورد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم توقف خط تولید، بیخ گوش خودروسازان

فاز دوم توقف خط تولید، بیخ گوش خودروسازان