مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1397 ساعت 15:502018-05-30اجتماعي

آنچه والدین باید در فصل امتحانات بدانند


مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم دره گفت: والدین نقش تاثیر گذاری در موفقیت دانش آموزان در امتحانات دارند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لعیا جعفری در حاشیه بازدید از حوزه های امتحانی شهرستان خرم دره با بیان اینکه حفظ آرامش دانش آموزان اصلی ترین شرط در برگزاری امتحانات است، گفت: تمام تلاش مدیریت آموزش و پرورش، مدارس و حوزه های امتحانی شهرستان خرم دره این است که امتحانات در کمال آرامش برگزار شود و دانش آموزان بدون کوچک ترین دغدغه و نگرانی در جلسات امتحان حضور یابند.

وی یادآور شد: امتحانات نهایی در شهرستان خرم دره در دو حوزه امتحانی خواهران و برادران برای بیش از 300 دانش آموز دوره سوم متوسطه و مقطع پیش دانشگاهی برگزار می شود .

این مسئول با اشاره به اینکه امتحانات مسئله بسیار مهم و حساسی برای دانش آموزان و دانشجویان است، تصریح کرد: برای موفقیت در امتحانات باید خوب مطالعه مهم ترین گام موفقیت در امتحانات تعیین هدف است .

وی تاکید کرد: هنگام برگزاری امتحانات و ریزه کاری های مهم و طلایی در هنگام برگزاری امتحانات می تواند جهت موفقیت در امتحانات بسیار کلیدی و راهگشا باشد که از مهم ترین آنها می توان به مدیریت زمان، استراحت کافی، کمک از دیگران برای رفع اشکال و درس خواندن در مکانی آرام مانند سالن مطالعه اشاره کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه والدین باید در فصل امتحانات بدانند

آنچه والدین باید در فصل امتحانات بدانند