مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 12:452018-05-28پزشكي

فرایند طبیعی ای که هنوز تابو به شمار می رود


قاعدگی، سیکل طبیعی بدن هر زن است؛ دوره ای که از اهمیت بسیاری برخوردار است، زنان و مردان باید درباره این سیکل طبیعی اطلاعات کافی داشته باشند؛ - حال آن که گاه شاهد هستیم متاسفانه این اطلاعات به درستی و آن گونه که باید به افراد داده نمی شود.

ممکن است این نقص ریشه در فرهنگ نادرست یک خانواده داشته باشد اما به هر علتی این نا آگاهی عواقب خوبی نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رعایت بهداشت در دوران قاعدگی (عادت ماهانه یا پریود) و غلبه بر یک سری باورهای غلط بی شک جزء مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه شود هم چنین درباره این سیکل طبیعی باید خانواده، مدرسه، مراکز مربوطه و.

با دادن آگاهی های لازم به جامعه مانع رشد باورهای غلط و فرهنگ نادرستی شوند که باعث لطمه خوردن به سلامت روان زنان می گردد.

28 مه روز جهانی بهداشت قاعدگی نام گذاری شده؛ به همین انگیزه گزارشی با موضوع قاعدگی تهیه کرده ام؛ در این گزارش به سلامت جسمی و روانی زنان پرداخته شده؛ از سویی به اهمیت آگاهی جامعه نسبت به این دوره طبیعی اشاره شده است.

به این سوال پاسخ داده شده که چگونه باید به بهداشت قاعدگی توجه کرد؛ چرا باید پدران، همسران و یا دیگر اعضای یک خانواده درباره پریود آگاه باشند؛ فرهنگ نادرست و تابو ساختن از این سیکل طبیعی در خانواده ها چه اثرات نامطلوبی را به بار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند طبیعی ای که هنوز تابو به شمار می رود

فرایند طبیعی ای که هنوز تابو به شمار می رود