مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 11:202018-05-28سياسي

به روز نبودن کتب کتابخانه های استان یزد


معاون امور کتابخانه های استان یزد در مورد گلایه از قدیمی بودن و به روز نبودن کتب کتابخانه های استان، اظهار می کند: بروزسازی نسخ کتابخانه های استان ها به صورت متمرکز از طریق منابع کشوری خریداری و بین کتابخانه ها توزیع می شود که در این باره نهاد کتابخانه های استان نیز پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استان یزد در بسیاری از شاخص های کتابخانه ای کشور اعم از تعداد کتاب، تعداد کتابخانه و زیربنا، عضویت و امانت کتاب رتبه اول کشور را به نسبت جمعیت به خود اختصاص داده است ولی در این بین در بخی شاخص ها نیز دارای کاستی هایی است.

برخی از اعضای کتابخانه ها و اهالی کتاب در استان معتقد هستند که برخی منابع موجود در کتابخانه های یزد بروز و جدید نیستند لذا جذابیت و استفاده لازم را برای مخاطبان ندارند.

البته برخی نیز کیفیتی محیطی کتابخانه ها و بعضی نیز ازدحام سالن های مطالعه به ویژه در مناسبت هایی مانند زمان امتحانات را نامطلوب و آن را نیازمند مدیریت بیشتری از سوی مسئولان می داند.

عدم به روز بودن منابع و ضعف مدیریت سالن های مطالعه علی رضا زارعی از دانشجویان عضو یکی از کتابخانه های عمومی یزد در این باره به خبرنگار ایسنا می گوید: قریب دو سال از عضویت بنده در این کتابخانه می گذرد ولی هنوز در مقطع تحصیلی و رشته خود نتوانسته ام کتابی قابل استفاده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به روز نبودن کتب کتابخانه های استان یزد

به روز نبودن کتب کتابخانه های استان یزد