مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 11:152018-05-28اجتماعي

دلایل توقف طرح جریمه ریالی سربازی


نخستین روز از هفته جاری بود که سازمان وظیفه عمومی ناجا از توقف اجرای طرح جریمه ریالی سربازی در سال آینده خبر داد، موضوعی که رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح دلایل آن را تشریح و عنوان کرده است که متقاضیان واجد شرایط برای پرداخت جریمه .

- نخستین روز از هفته جاری بود که سازمان وظیفه عمومی ناجا از توقف اجرای طرح جریمه ریالی سربازی در سال آینده خبر داد، موضوعی که رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح دلایل آن را تشریح و عنوان کرده است که متقاضیان واجد شرایط برای پرداخت جریمه ریالی تنها تا پایان امسال فرصت دارند.

سردار موسی کمالی در گفت وگو با ایسنا، درباره چرایی توقف طرح جریمه ریالی برای مشمولان دارای حداقل هشت سال غیبت از سربازی اظهار کرد: اجرای طرح جریمه ریالی مشمولان غایب برای تحقق دو هدف بود.

یکی اینکه افرادی که بیش از هشت سال غیبت کرده اند و تکلیف قانونی خود را انجام نداده اند بتوانند با توجه به شرایط سنی که ممکن است برای برخی از آنان ایجاد شده یا موارد دیگر جریمه این هشت سال غیبت را پرداخته و از انجام خدمت سربازی معاف شوند.

وی افزود: هدف دوم نیز برای دیگر مشمولان غایب بود که بتوانند هر چه زودتر تکلیف سربازی خود را روشن کرده و به سربازی اعزام شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل توقف طرح جریمه ریالی سربازی

دلایل توقف طرح جریمه ریالی سربازی