مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 11:062018-05-28پزشكي

بخشنامه ای مهم برای رفاه حال بیماران/ تخلف مالی سلبریتی های درجه چندم در فضای مجازی


معاون کل وزارت بهداشت با تشریح بخشنامه ای مهم به تمام بیمارستان های خصوصی، تامین اجتماعی و نیر های مسلح و خیریه که بسیار برای رفاه حال بیماران کمک می کند، - درباره ناامنی غذایی در سیستان و بلوجستان توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه درباره سوالی در حوزه مشکل سبوس نان ها اظهار داشت: برخی آرد های معمولی میزان سبوس گیری آن ها متفاوت است مثلا سبوس نان سنگک بیشتر از لواش است و این آرد مشکلی ندارد، ولی در برخی از نانوایی ها اگر سبوس کنترل شده نباشد ضرر دارد.

وی درباره مشکلی که برخی سلبریتی ها برای بیماران ایجاد کردند، پاسخ داد: سلبریتی ها مورد علاقه مردم هستند و برخی مواقع برای کمک به مردم و بیماران اقدام می کنند که اصل این کار خوب است، ولی اگر برخی از این سلبریتی های درجه دو و سه - اقدامی غیرمتعارف انجام می دهند باید نهاد های مسؤل و مربوطه به آن رسیدگی کنند.

حریرچی تصریح کرد: همچنین تمام بیمارستان های کشور و بیمارستان های عمومی غیردولتی و تامین اجتماعی و خیریه باید لوازم تشخیصی برای بیماران تهیه کنند، زیرا تا تاریخ 5 خرداد این تجهیزات فقط برای بیمارستان های دولتی بود، ولی از 5 خرداد امسال طبق این بخشنامه تمام بیمارستان های خصوصی و تامین اجتماعی و نیرو های مسلح باید ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه ای مهم برای رفاه حال بیماران/ تخلف مالی سلبریتی های درجه چندم در فضای مجازی

بخشنامه ای مهم برای رفاه حال بیماران/ تخلف مالی سلبریتی های درجه چندم در فضای مجازی