مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 10:552018-05-28اجتماعي

دختران بی سرپرست کردستانی نیازمند حمایت بیشتر هستند


مدیر مسئول جمع آوری کمک های مردمی مؤسسه نگهداری از دختران بدسرپرست و بی سرپرست «حکمت آبیدر» سنندج، اظهار کرد: مؤسسات نگهداری از دختران بدسرپرست و بی سرپرست در سنندج در تأمین نیازهای خود با مشکلات عدیده ای روبرو است.

- مدیر مسئول جمع آوری کمک های مردمی مؤسسه نگهداری از دختران بدسرپرست و بی سرپرست حکمت آبیدر سنندج، اظهار کرد: مؤسسات نگهداری از دختران بدسرپرست و بی سرپرست در سنندج در تأمین نیازهای خود با مشکلات عدیده ای روبرو است.

محمدعرفان محمدی در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا با اشاره به اینکه مؤسسات خصوصی در سطح استان با همکاری بهزیستی وظیفه نگهداری از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست را عهده دار هستند، اظهار کرد: این مراکز به صورت خصوصی اداره می شوند و هزینه های صفر تا 100 خود را از طریق کمک های مردمی تأمین می کنند.

وی افزود: مؤسسات نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست برای تأمین نیازهای خود به شدت متکی و نیازمند به کمک های مردمی هستند.

مدیر مسئول جمع آوری کمک های مردمی یک مؤسسه در سنندج با اعلام اینکه هر کدام از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، به صورت ماهانه دارای هزینه هایی نزدیک به یک میلیون تومان هستند، گفت: کمک دولتی که از جانب بهزیستی به هر کودک اختصاص می یابد، تنها 150 هزار تومان در ماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران بی سرپرست کردستانی نیازمند حمایت بیشتر هستند

دختران بی سرپرست کردستانی نیازمند حمایت بیشتر هستند