مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 09:512018-05-28دانش

ایستگاه های شارژ خودرو های برقی در تهران بررسی می شوند


محقق واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نفوذ منابع تجدیدپذیر بادی و خورشیدی، به تعیین تعداد، اندازه و مکان ایستگاه های شارژ خودرو های برقی قابل بهره برداری در تهران پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محقق واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نفوذ منابع تجدیدپذیر بادی و خورشیدی، به تعیین تعداد، اندازه و مکان ایستگاه های شارژ خودرو های برقی قابل بهره برداری در تهران پرداخت.

مصطفی نوروزی محقق ایرانی گفت: در این تحقیق با این فرض که تعداد خودرو های برقی موجود در تهران 2 هزار خودرو باشد به برآورد تعداد، اندازه و مکان ایستگاه های شارژ خودرو های برقی مورد نیاز در تهران پرداخته شده است.

وی افزود: در تحقیق انجام شده در واحد علوم و تحقیقات، استفاده همزمان از منابع تجدیدپذیر بادی و خورشیدی در ایستگاه های شارژ خودرو های برقی بر اساس وضعیت بومی و با تاکید بر کلانشهر تهران مورد بررسی قرار گرفته است.

محقق واحد علوم و تحقیقات افزود: جانمایی ایستگاه های شارژ خودرو های برقی در نقاطی صورت گرفته است که دارای تابش مستقیم و متمرکز خورشید بوده و سرعت باد حداقل 0.

2 کیلومتر بر ساعت باشد.

وی با بیان اینکه در این تحقیق، توان مورد نیاز برای شارژ هر خودرو حدود 25 کیلووات برآورد شده است، خاطرنشان کرد: زمان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه های شارژ خودرو های برقی در تهران بررسی می شوند

ایستگاه های شارژ خودرو های برقی در تهران بررسی می شوند