مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 09:452018-05-28فناوري

باتری قدرتمند برگ برنده گوشی جدید نوکیا


تبلیغات جدید نوکیا حاکی است که گوشی هوشمند جدید و پرچمدار این شرکت از یک باتری با سرعت و ظرفیت بسیار بالا برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، پس از آنکه حق فروش محصولات نوکیا توسط شرکت فنلاندی HMD خریداری شد، حالا این شرکت اعلام کرده است که توانسته با افزایش میزان فروش گوشی های هوشمند نوکیا و کسب درآمد قابل ملاحظه از آن، این شرکت پیشگام در عرصه تکنولوژی را از خطر ورشکستگی برهاند و نوکیا را بار دیگر به فهرست پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی های هوشمند در جهان بازگرداند.

حالا به نظر می رسد این شرکت که به عنوان فرشته نجات نوکیا از آن یاد می شود حقیقتا توانسته است محصولات جدید و به روز نوکیا را با موفقیت چشمگیر و قابل ملاحظه ای به فروش برساند و این غول تکنولوژی دیرینه را از خطر ورشکستگی برهاند.

تیزرهای تبلیغاتی نوکیا که در آستانه رونمایی این شرکت از جدیدترین پرچمدار خود منتشر شده است، همگی با به همراه داشتن هشتگ ChargeUp# نشان دهنده قدرت، سرعت و ظرفیت بالای باتری این گوشی هوشمند جدید است.

این طور که به نظر می رسد کمپانی اچ دی ام این بار به منظور جذب مشتریان بیشتر به سوی نوکیا قصد دارد بزرگترین آرزوی کاربران موبایل یعنی مجهز بودن گوشی به یک باتری قدرتمند و با ظرفیت بسیار بالا را تحقق ببخشد و بدین ترتیب رضایت و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باتری قدرتمند برگ برنده گوشی جدید نوکیا

باتری قدرتمند برگ برنده گوشی جدید نوکیا