مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 09:402018-05-28اجتماعي

ورود سامانه بارشی جدید به کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا (8 خرداد ماه) در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، بخش هایی از زنجان، - کردستان، همدان و قزوین بارش شدید خواهد بود، گفت: فردا سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب به کشور نفوذ خواهد کرد.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز(7 خرداد) در ارتفاعات البرز مرکزی در شرق تهران، غرب سمنان، ارتفاعات مازندران و در برخی نقاط استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، یزد، کرمان، فارس به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: فردا (سه شنبه 8 خرداد) با نفوذ سامانه بارشی جدید از شمال غرب کشور بارش در شمال غرب، برخی نقاط استان های ساحلی خزر، دامنه های البرز غربی و مرکزی، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات کرمان و شمال شرق فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در روز چهارشنبه (9 خرداد) با ادامه فعالیت این سامانه بارشی در شمال غرب، نوار ساحلی دریای خزر، دامنه های البرز غربی، مرکزی و شرقی، بخش هایی از شمال شرق کشور، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور

ورود سامانه بارشی جدید به کشور