مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 09:162018-05-28اقتصادي

افزایش ارزش کالاهای صادراتی استان سمنان در سال جاری


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افزایش ارزش صادرات کالا از استان سمنان خبر داد و گفت: بسته حمایت از صادرات غیرنفتی نیز ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بهروز اسودی صبح امروز در نشست اعضای کارگروه توسعه صادرات استان سمنان ضمن تأکید بر ضرورت شناسایی و بررسی مشکلات پیش روی افزایش صادرات در واحدهای تولیدی اظهار داشت: در سال جدید و در جلسات کمیته کارشناسی، تاکنون مشکلات و نیازمندی های 11 واحد تولیدی صادراتی احصاء شده است.

وی با اشاره به افزایش ارزش هر تن صادرات در استان سمنان افزود: با بررسی ترکیب کالاهای صادراتی استان سمنان، تولیدات استان به سمت صادرات بیشتر کالاهای با ارزش افزوده بالاتر به منظور افزایش صادرات پیش رفته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بر اهمیت بررسی و تدوین نظام تشویقی پیشنهادی برای ارائه راهکارهای حمایتی از واحدهای صادراتی استان تأکید کرد.

اسودی تصریح کرد: این موضوع در پی ابلاغ بسته حمایت از صادرات غیرنفتی و با همکاری بخش خصوصی و در سه بخش تسهیلات، نمایشگاه ها و حمل و نقل در حال اجراست.

وی با اشاره به دیگر دستور کار این نشست خاطرنشان کرد: در این جلسه گزارشی از وضعیت صادرات و واردات استان در سال گذشته و اقدامات حمایتی صورت گرفته از حوزه صادرات از جانب شبکه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ارزش کالاهای صادراتی استان سمنان در سال جاری

افزایش ارزش کالاهای صادراتی استان سمنان در سال جاری