مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 07:502018-05-28بين الملل

سفیر سابق انگلیس: بحرین تقریبا مستعمره عربستان و آمریکا شده است


سفیر سابق انگلیس در بحرین ضمن اشاره به واکنش های مثبت پس از استعفایش از سمت مشاور خاندان حاکم بحرین گفت، بحرین از زمان آغاز اعتراضات در سال 2011 تقریبا مستعمره عربستان و آمریکا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیتر فورد، سفیر سابق انگلیس در بحرین در مصاحبه ای با شبکه المیادین اظهار داشت: پس از آنکه در اعتراض به اظهارات خالد بن احمد، وزیر امور خارجه بحرین و حمایت این کشور از اسراییل در رخدادهای اخیر بلندی های جولان از سمت خود به عنوان مشاور خاندان حاکم بحرین استعفا کردم، با واکنش های مثبتی روبرو شدم.

بن احمد پس از اتفاقات جولان مدعی شد، "تا زمانی که ایران موجب مختل شدن اوضاع کنونی در منطقه می شود هر "کشوری" در منطقه از جمله اسراییل حق دارد برای از بین بردن منبع خطر از خود دفاع کند".

فورد در ادامه گفت: رسانه های بحرینی در برابر این مساله سکوت مطلق اختیار کردند و مسؤولان وزارت خارجه انگلیس نیز از استعفای من خرسند نیستند.

سفیر سابق انگلیس در بحرین بار دیگر هشدار داد: بحرین در صورت آغاز درگیری های گسترده میان اسراییل از یک سو و لبنان، سوریه و ایران از سوی دیگر بیش از هر منطقه دیگری در معرض خطر قرار خواهد داشت و این به دلیل نزدیکی این کشور به ایران و نیز شرایط بی ثبات داخلی بحرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر سابق انگلیس: بحرین تقریبا مستعمره عربستان و آمریکا شده است

سفیر سابق انگلیس: بحرین تقریبا مستعمره عربستان و آمریکا شده است