مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1397 ساعت 06:352018-05-28اقتصادي

مدارس و معلمان بلوچستان به همت منطقه آزاد چابهار نونوار می شوند


منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به مسولیت های اجتماعی در راهبرد جدید خود یعنی مشارکت در توسعه جوامع محلی علاوه بر ساخت 5 مدرسه برای چابهار، طرح هایی را با حمایت مالی خود برای دانش افزایی معلمان بلوچستان اجرا می کند.

- مدارس و معلمان بلوچستان به همت منطقه آزاد چابهار نونوار می شوند منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به مسولیت های اجتماعی در راهبرد جدید خود یعنی مشارکت در توسعه جوامع محلی علاوه بر ساخت 5 مدرسه برای چابهار، طرح هایی را با حمایت مالی خود برای دانش افزایی معلمان بلوچستان اجرا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سیستان و بلوچستان از نظر شاخص های انسانی وضع خوبی ندارد و یکی از مهم ترین آن ها شاید شاخص های آموزشی باشند که سیستان و بلوچستان در آن ها رکورددار پایین ترین هاست.

پهناورترین استان پایین ترین شاخصه سرانه فضای آموزشی در ایران را دارد و باآنکه سرانه مطلوب فضای آموزشی در کشور حدود 5 متر است، در سیستان و بلوچستان این عدد در خوشبیانه ترین حالت 3 متر است، این یعنی بسیاری از دانش آموزان سیستان و بلوچستان یا در مدارس تخریبی و ناایمن درس می خوانند ویا اصلا بدون مدرسه در فضا های روباز، اجاره ای و حتی در مساجد کلاس درس تشکیل می دهند و به تحصیل می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس و معلمان بلوچستان به همت منطقه آزاد چابهار نونوار می شوند

مدارس و معلمان بلوچستان به همت منطقه آزاد چابهار نونوار می شوند