مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 17:052018-05-27سياسي

نتیجه انتخابات اخیر لبنان تأیید حاکمیت، عقلانیت و حکمت است


مشاور ویژه رییس مجلس در امور بین الملل در دیدار با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور لبنان گفت: نتیجه انتخابات اخیر تأیید حاکمیت عقلانیت و حکمت در لبنان است.

- امیرعبداللهیان در دیدار با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور لبنان: نتیجه انتخابات اخیر لبنان تأیید حاکمیت، عقلانیت و حکمت است مشاور ویژه رییس مجلس در امور بین الملل در دیدار با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور لبنان گفت: نتیجه انتخابات اخیر تأیید حاکمیت عقلانیت و حکمت در لبنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرنیلا دایلرکاردل نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور لبنان امروز (یکشنبه) با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس و مدیر کل بین الملل مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

پرنیلا دایلر کاردل در این دیدار ضمن تشریح مأموریت خود در لبنان، گفت: هدف من در مأموریتم کمک به برقراری و حفظ ثبات و تعامل بین المللی لبنان با جهان است و ما هم مانند جمهوری اسلامی ایران در صدد کمک به ایجاد ثبات پایدار در لبنان هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری موفق انتخابات در این کشور را گامی در جهت تقویت دموکراسی دانست و افزود: انتخابات اخیر، دستاورد بزرگی است اما پایان کار نیست و باید بتوانیم به برقراری توازن و ثبات در لبنان کمک نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه انتخابات اخیر لبنان تأیید حاکمیت، عقلانیت و حکمت است

نتیجه انتخابات اخیر لبنان تأیید حاکمیت، عقلانیت و حکمت است