مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 16:352018-05-27اقتصادي

حق بیمه قراردادهای حمل و نقل مواد نفتی به 4 درصد ناخالص کارکرد تقلیل یافت


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور بخشنامه ای به واحدهای اجرایی این سازمان در سراسر کشور نحوه محاسبه حق بیمه قراردادهای حمل و نقل مواد نفتی را ابلاغ کرد.

- در نشست مشترک مدیران سازمان تأمین اجتماعی با مدیرعامل و انجمن های شرکت پخش فرآورده های نفتی؛ حق بیمه قراردادهای حمل و نقل مواد نفتی به 4 درصد ناخالص کارکرد تقلیل یافت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور بخشنامه ای به واحدهای اجرایی این سازمان در سراسر کشور نحوه محاسبه حق بیمه قراردادهای حمل و نقل مواد نفتی را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه امضاء و ابلاغ این بخشنامه با حضور معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی، اعضای کمیته فنی شرکت های حمل و نقل کشور و دبیران انجمن های صنفی تانکرداران برخی استان ها برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بر اساس بخشنامه ابلاغی از سوی دکتر سید تقی نوربخش، حق بیمه قراردادهای حمل و نقل مواد نفتی که موضوع قرارداد توسط رانندگانی صورت می گیرد که راساً براساس قانون بیمه های اجتماعی رانندگان حمل و نقل بار و مسافر (مصوب 1379) نسبت به پرداخت حق بیمه خویش اقدام می کنند، معادل چهار درصد (4%) ناخالص کارکرد به انضمام بیمه بیکاری متعلقه تعیین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق بیمه قراردادهای حمل و نقل مواد نفتی به 4 درصد ناخالص کارکرد تقلیل یافت

حق بیمه قراردادهای حمل و نقل مواد نفتی به 4 درصد ناخالص کارکرد تقلیل یافت