مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 16:202018-05-27سياسي

آیت الله سبحانی:آیین اسلام آیین تندی و خشونت نیست


صهیونیست ها کسانی هستند که مسلمانان را از خانه و کاشانه خود بیرون کردند و قطعا باید از آنها تبری بجوییم و به هیچ وجه و شکلی نباید صهیونیست ها را به رسمیت بشناسیم.

- مرجع تقلید تشیع گفت: صهیونیست ها کسانی هستند که مسلمانان را از خانه و کاشانه خود بیرون کردند و قطعا باید از آنها تبری بجوییم و به هیچ وجه و شکلی نباید صهیونیست ها را به رسمیت بشناسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله جعفر سبحانی ظهر امروز در ادامه تفسیر سوره توبه با بیان اینکه اسلام با بت پرستی به دلیل ذلیلانه بودن این اعتقادات مخالف است، اظهار کرد: خداوند در سوره برائت می فرماید که مسلمانان واقعی همراهی جز خداوند و رسول و دوستان رسول ندارند.

در اینجا سوالی مطرح می شود که آیا دولت های اسلامی می توانند با کشورهای کافر هم ارتباط سیاسی داشته باشند؟ در اینجا باید به آیات دیگر رجوع کرد.

رابطه تجاری و سیاسی و فرهنگی و.

باید به این آیه قرآن در سوره ممتحنه رجوع کرد که در آن بیان شده است که دولت های کافر دوگونه هستند؛ اگر شما را از خانه بیرون نکردند و ستم نکردند می توانید با آنها ارتباط داشته باشید.

وی صهیونیسم را مصداق این آیه دانست و افزود: آنها کسانی هستند که مسلمانان را از خانه و کاشانه خود بیرون کردند و قطعا باید از آنها تبری بجوییم و به هیچ شکل نباید آنها را به رسمیت بشناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سبحانی:آیین اسلام آیین تندی و خشونت نیست

آیت الله سبحانی:آیین اسلام آیین تندی و خشونت نیست