مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 15:152018-05-27ورزشي

ادامه نمایش ناامید کننده شاگردان منصوری/ حذف تمام جودوکاران ایران از گرندپری چین


جواد محجوب نماینده وزن 100+ کیلوگرم جودو ایران با شکست برابر حریف برزیلی خود از رسیدن به مدال برنز گرند پری چین بازماند تا به این ترتیب هر چهار جودوکار ایران از دور این رقابت ها حذف شوند.

- ادامه نمایش ناامید کننده شاگردان منصوری/ حذف تمام جودوکاران ایران از گرندپری چین جواد محجوب نماینده وزن 100+ کیلوگرم جودو ایران با شکست برابر حریف برزیلی خود از رسیدن به مدال برنز گرند پری چین بازماند تا به این ترتیب هر چهار جودوکار ایران از دور این رقابت ها حذف شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان رقابت های روز پایانی جودوی گرند پری هوهات در چین، جواد محجوب وزن 100+ کیلوگرم ایران در دیدار رده بندی به مصاف رافائل سیلوا از برزیل رفت و با شکست ضربه فنی مقابل این جودوکار، از رسیدن به مدال برنز بازماند.

محجوب پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس مقابل کاژیبایف از قزاقستان پیروز شد اما در دومین مبارزه مقابل توشین بایار نایدان نفر 31 رنکینگ جهانی از مغولستان در 52 ثانیه ایپون شد و به گروه بازنده ها رفت و در این مرحله با برتری مقابل کراکوتسکی از قرقیزستان راهی دیدار رده بندی شد.

دیگر نماینده ایران در روز پایانی رقابت ها وحید نوری در وزن 90- کیلوگرم بود که در دور نخست مقابل اسلام بوزبایف از قزاقستان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه نمایش ناامید کننده شاگردان منصوری/ حذف تمام جودوکاران ایران از گرندپری چین

ادامه نمایش ناامید کننده شاگردان منصوری/ حذف تمام جودوکاران ایران از گرندپری چین