مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 14:362018-05-27اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: از صدور بخشنامه های بی مورد به مدارس جلوگیری می شود


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه از صادر شدن بخشنامه های بیش از حد و بی مورد به مدارس جلوگیری می شود، گفت: فقر حرکتی و عدم نشاط را می توان با ورزش برطرف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس"، عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزان شهر تهران که در خانه معلم آموزش و پرورش منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: کشور راهی برای آبادانی و توسعه پایدار ندارد، جز اینکه افراد توانمندی را تربیت کند.

وی با اشاره به اینکه انسان ها باید توانمند باشند و انسان توانمند، انسانی است که تربیت شده باشد، افزود: در تربیت افراد جامعه باید هم به تربیت جسمی و بدنی و هم تربیت دانش، آموزش و علم و هم تربیت معنوی و اخلاقی توجه کرد که این تربیت در منزل و مدرسه صورت می پذیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تأکید بر توجه بیشتر به مدارس افزود: اگر آموزش و پرورش بخواهد درست شود که یک بخشی از نظام تعلیم و تربیت است، باید مدارس توانمند شوند.

وی ضمن ابراز خرسندی از این مطلب که در حوزه تربیت بدنی، قدم های شایسته ای در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برداشته شده است، گفت: حیاط پویا در دوره ابتدایی، المپیاد درون مدرسه ای و مسابقات آموزشگاهی، مقدمه ای است که بقیه امور هم به مدرسه سپرده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: از صدور بخشنامه های بی مورد به مدارس جلوگیری می شود

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران: از صدور بخشنامه های بی مورد به مدارس جلوگیری می شود