مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 13:202018-05-27سياسي

ضرورت برگزاری کارگاه‎ های آموزشی برای مدیران دانشگاهی


دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه 316 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، - بر ضرورت برگزاری کارگاه‎ های آموزشی برای مدیران دانشگاهی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر علوم در این جلسه که به بررسی چگونگی اجرایی سازی اقدامات نظام مدیریت سند دانشگاه اسلامی اختصاص داشت،طی سخنانی ضمن تاکید بر بهره­ گیری از ظرفیت­­ های موجود جهت پیشبرد اهداف سند دانشگاه اسلامی گفت: دانشگاه­ ها براساس یکسری وظایف مشخص در حال انجام فعالیت می­باشند که نظارت بر آنها نیز ذیل همان وظایف می­باشد.

وی افزود: منتها مشکل ما شاخص­ های کیفی مثل فعالیت­های فرهنگی است که صرفاً در قالب آمار عددی تعداد جلسات و سخنرانی­ ها محدود می­ شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در بحث ارتقای اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز مجبور شدیم شاخص ­های کمی را تعریف کنیم.

وزیر علوم گفت: همانگونه که در سطح ملی برای اعضای هیئت های علمی کارگاه های آموزشی برگزار شد؛ می توان این کارگاه ها را برای مدیران دانشگاهی نیز برگزار کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین شاطری، دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه ها، طی سخنانی اظهار کرد: در همین رابطه مقرر شده کارگروه نظام مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برگزاری کارگاه‎ های آموزشی برای مدیران دانشگاهی

ضرورت برگزاری کارگاه‎ های آموزشی برای مدیران دانشگاهی