مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 13:102018-05-27سياسي

ارزیابی میزان آمادگی جامعه میزبان در رویداد تبریز 2018


تبریز در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی از سوی سازمان همکاری کشورهای اسلامی انتخاب شده است که نقش مردم و حمایت آنان از برنامه های توسعه گردشگری در استان بیش از پیش پررنگ به نظر می رسد.

- مشارکت و آمادگی جامعه محلی در زمینه طرح مدیریت مقصد و دستیابی به یک برنامه ریزی مدون به طوری که هم جامعه میزبان و هم جامعه مهمان رضایت کامل داشته باشند، بسیار تعیین کننده است تا بتوان گام هایی موثر در جهت توسعه پایدار گردشگری برداشت.

ایسنا میزگرد تخصصی با عنوان ارزیابی میزان آمادگی جامعه میزبان در رویداد تبریز 2018 را با حضور جمعی از فعالان گردشگری در عرصه های مختلف برگزار کرد.

محورهای این میزگرد شامل نگرش مردم کلانشهر تبریز و استان آذربایجان شرقی در خصوص رویداد تبریز 2018 ، میزان آمادگی مردم در پذیرش گردشگران ، آسیب شناسی دلایل مشارکت کم مردم در دستیابی به هدف توسعه گردشگری در استان و تشریح اقدامات انجام شده توسط ارگان های ذیربط در راستای آماده سازی مردم برای رویداد تبریز 2018 می شود.

این میزگرد با حضور محمدرضا عیوضی – مدرس دانشگاه و دکتری گردشگری، میکاییل نظری – سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و فعال گردشگری، نوید مشهوری آفاق – رییس روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی میزان آمادگی جامعه میزبان در رویداد تبریز 2018

ارزیابی میزان آمادگی جامعه میزبان در رویداد تبریز 2018