مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 12:302018-05-27سياسي

قدیمی ترین روزنامه فروش پایتخت در انتظار یک کیوسک


قدیمی ترین روزنامه فروش تهران با رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ظهر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران محمد ابراهیم رنجبر امیری که لقب قدیمی ترین روزنامه فروش تهران را بر عهده دارد به شورای شهر آمد و با حق شناس در حاشیه صحن علنی دیدار کرد.

این پیرمرد که خود را قدیمی ترین روزنامه فروش تهران نامید، گفت: قبل از انقلاب در سید خندان و خیابان پلیس روبروی زندان قصر که حالا به موزه تبدیل شده کیوسک روزنامه فروشی داشتم و حتی چندین کتاب نیز در حوزه های مختلف تالیف کرده ام.

وی با بیان اینکه حالا پیر شدم اما نمی خواهم برای گذران زندگی دستم را جلوی این و آن دراز کنم و یا در این پارک و آن پارک تردد کنم گفت: اسناد و مدارک کیوسک های روزنامه ام که از شهرداری اجاره کرده ام موجود است و از مسئولان می خواهم که یک کیوسک روزنامه فروشی تنها برای فروش روزنامه و اقلام فرهنگی به من بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر نیز با بیان اینکه من قبل از آنکه عضو شورای شهر باشم خود را یک روزنامه نگار می دانم، گفت: حتما به مسئله این فرد که به قدیمی ترین روزنامه فروش تهران شهرت دارد رسیدگی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدیمی ترین روزنامه فروش پایتخت در انتظار یک کیوسک

قدیمی ترین روزنامه فروش پایتخت در انتظار یک کیوسک