مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 11:262018-05-27سياسي

قلب هایی که در مسیر مهربانی می تپند/ سخاوت دستان گره گشا در ضیافت خدا


در ماه مهمانی خدا، دل های بدون زنگار مردم در برنامه «یک شهر ضیافت» شبکه اصفهان برای کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد دور هم جمع می شوند.

- در ماه مهمانی خدا، دل های بدون زنگار مردم در برنامه یک شهر ضیافت شبکه اصفهان برای کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد دور هم جمع می شوند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ماه مبارک رمضان با آمدن خود شور و نشاط معنوی خاصی در دل مردم به همراه می آورد، گویی در رمضان قلب ها هماهنگ می شوند تا در مسیر مهربانی به تپش درآیند و ماحصل مملو از مهر شدن این همه قلب و نوع دوستی که از ویژگی های بارز مردم اصفهان است، چه چیزی جز بخشش را می شود انتظار داشت؟ گوشه ای از برکت این ماه و جلوه ای از سخاوت، گذشت و مهربانی را هر شب ساعتی مانده به افطار در استودیو آفتاب سیمای اصفهان می توان به نظاره نشست.

استودیو آفتاب در 30 شب رمضان میزبان مردم خیری می شود که دست به دست هم می دهند تا حاجتی را رفع و نیازمندی را تأمین کنند و اگر چه حوالی غروب است که برنامه روی آنتن زنده می رود، اما آفتاب مهربانی پرتوهای نوازشش را بر سر تک تک مهمانان خود می کشد و هر دستی که برای کمک بلند است، خود نیز به منبع لایزالی از نور تبدیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلب هایی که در مسیر مهربانی می تپند/ سخاوت دستان گره گشا در ضیافت خدا

قلب هایی که در مسیر مهربانی می تپند/ سخاوت دستان گره گشا در ضیافت خدا