مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1397 ساعت 11:202018-05-27سياسي

صدور مجوز حضور کارمندان با لباس محلی در محیط کار توسط برخی استانداران


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با تاکید بر اینکه در لباس ها و پوشش مردم به ویژه جوانان باید نشانه ای از فرهنگ ملی و هویت ایرانی وجود داشته باشد، - گفت: پوشش لباس های سنتی و اقوام مختلف توسط جوانان باعث نشاط و پویایی جامعه خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر معصومه ابتکار درباره جشنواره مد و لباس اظهار کرد: ما از یک فرهنگ بسیار غنی و همچنین تنوع فرهنگی برخوردار هستیم واقعیت این است که تنوع فرهنگی برای ایران یک مزیت به حساب می آید و یکی از ابعاد فرهنگی و قومیت ما هم بحث لباس های محلی است که در نوع خود بسیار متنوع و متکثر است.

وی در این باره اضافه کرد: پوشش کامل و حجاب در لباس های سنتی و محلی دیده می شود و از همه مهمتر اینکه چنین لباس هایی باعث هویت بخشی شده است.

تنوع رنگ و تطبیق این رنگ ها و طرح ها با طبیعت و عناصر طبیعت استان ها ارتباط مستقیمی دارد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری تصریح کرد: خیلی از طراحان لباس های ایرانی ابتکار به خرج دادند و لباس های زنانه را براساس عناصر فرهنگی و قومیتی ایرانیان طراحی کرده اند؛ یعنی به ترکیب فرهنگی لباس ها توجه خاصی داشته و دارند.

ابتکار با اشاره به اینکه اکثر لباس های سنتی زنان در روستاها تولید می شوند، گفت: ترویج چنین لباس هایی می تواند به اقتصاد ملی کشورمان کمک کند از طرفی هم نبای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز حضور کارمندان با لباس محلی در محیط کار توسط برخی استانداران

صدور مجوز حضور کارمندان با لباس محلی در محیط کار توسط برخی استانداران